LÜTFEN BEKLEYİNİZ

Kargo ve İade Koşulları

Kargo ve İade Koşulları


ÖNEMLİ BİLGİLENDİRME


Alışverişinizden herhangi bir nedenle memnun kalmadığınızda, cayma hakkını kullanabilmeniz için ürünleri teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içinde talebinizi yazılı veya müşteri hizmetleri aracılığıyla sözlü olarak iletmeniz gerekmektedir. Cayma hakkının kullanılabilmesi ürün/ürünlerin 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun ile belirlenen cayma hakkının kullanılamayacağı ürünlerden olmaması, ürünün yeniden satışa sunulmasını engelleyecek bir hasara uğramamış olması ve kullanılmamış olması şartına dayanır. Cayma talebiniz onaylandığı takdirde ürünleriniz anlaşmalı olduğumuz nakliye firması aracılığı ile geri alınır. İade edeceğiniz ürün veya ürünlerin geri gönderim bedeli tarafımızca karşılanır. Dilerseniz iade etmek istediğiniz ürün veya ürünleri DOFIS mağazasına kendiniz getirebilir veya kargo masrafını karşılamak kaydı ile sizin tercih ettiğiniz bir kargo firması ile bize gönderebilirsiniz. Şirket adına düzenlenmiş faturalarda iade faturası kesilmesi yasal zorunluluktur. Ürünlerinizin ve faturanızın, bize ulaşmasını takip eden 14 gün içerisinde size ödeme yaptığınız yol ile iade işlemi gerçekleştirilir. Kredi kartınıza iade işleminin yansıması, normal koşullar altında 2-5 iş günü sürmekle beraber bankanızın prosedürlerine bağlı olarak değişebilmektedir.



KARGO 

Sipariş onayında seçtiğiniz teslimat türüne göre ürün teslimatları yapılmaktadır.

Teslimat Süresi ve Teslimatın Ücretlendirilmesi

Siparişleriniz 3 iş günü içerisinde dağıtıma verilir.Tedarik süreci uzayan ürünler için, müşterilerimiz bilgilendirilmek suretiyle kısmi sevkiyat yapılabilir.

Kargo firması ile teslimat seçilmesi halinde 75,00 TL nin üzerindeki siparişlerinizde kargo ücretsiz olacaktır. (*)

Kargo firması ile teslimat seçilmesi halinde 40,00 TL ile 75,00 TL nin arasındaki siparişlerinize 8,50 TL kargo ücreti ilave edilecektir.

Kargo firması ile teslimat seçilmesi halinde 0,01 TL ile 40,00 TL nin arasındaki siparişlerinize 15,00 TL kargo ücreti ilave edilecektir.

Kapıda ödeme seçenekleri kullanıldığında siparişinize ayrıca 7,50 TL hizmet bedeli ilave edilecektir. 

(*) Önemli Not:

Siparişlerinizin %50 'si Fotokopi Kağıtları, Gramajlı Kağıtlar, Sürekli formlar ve Panolar 'ı içeriyorsa ilave nakliye ücreti talep edilebilir. Siparişinizin hazırlık aşamasında gerekiyorsa Özkan Kırtasiye yetkilileri sizi arayarak gerekli bilgilendirmeyi yapacaktır. Konu hakkında bilgi edinmek istiyorsanız yardım hattımızı arayabilirsiniz. 


Teslimat Seçenekleri

1-Kargo ile Teslimat

Anlaşmalı Kargo şirketleri ile ürünler belirtiğinizi Teslimat adresine gönderilecektir.Resmi tatil günlerinde ve hafta sonlarında teslimat yapılmadığını lütfen dikkate alınız. 


İzmir dışından verdiğiniz siparişleriniz anlaşmalı kargo firmaları aracılığıyla yapılır ve teslimat süresi bulunduğunuz bölgeye göre değişiklik gösterir. 

09:00-16:00 saatleri arasında verdiğiniz siparişleriniz aynı gün içinde anlaşmalı kargo firmasına teslim edilir. İzmir’a uzaklığınız 600 km'den az ise 24 saat içerisinde, daha uzak ise 48 saat içerisinde siparişleriniz kapınıza gelir. 


2-Özkan Kırtasiye Araçlarıyla Teslimat

İzmir ve çevresindeki bölgelere sevkiyat günlerimizde kendi araçlarımız ile sevkiyat yapılmaktadır.Sevkiyat günlerimiz tarafımızdan belirlenecektir.


3-Mağazada Teslimat

Talep ettiğiniz ürünleri Yenişehir Mağazamızdan teslim alabilrsiniz.


TÜKETİCİLER İÇİN İADE ŞARTLARI

6502 sayılı yasa uyarınca tüketici olan müşterilerimiz http://ozkankirtasiye.com.tr'den almış olduğunuz tüm ürünleri, malı teslim alınan tarihinden itibaren 14 (ONDÖRT) gün içerisinde iade etme veya başka bir ürünle değiştirme şansına sahipsiniz. Yasal süreyi aşan bildirimlerde ve 6502 sayılı yasa hükmünde olmayan müşterilerimizde ve niteliği itibariyle iade edilemeyecek ürünlerde maalesef iade kabul edilememektedir. Ürün iade işlemleriniz için ürünü tarafımıza göndermeden önce;

İnternet yoluyla, Üyelikli verilen siparişlerde;

Üye Menüsüde bulunan Arıza-İade bildirim formunu doldurarak kayıt yaptırmanızı rica ederiz.

İade talebinizin onaylanmasını takiben e-posta ile size bilgi verilecektir.

Onaylanmış talebinize ilişkin bildirim formunun bilgisayar çıktısını alarak ürünü bu form ve faturası ile birlikte tarafımıza gönderebilirsiniz. Onaylanan iade formu üzerindeki, iade kodu; kargo şirketinin gönderiyi tarafımıza iletmesi için gerekli bilgileri içerdiği için bu kod numarasını kargo görevlisine bildirmeniz, gönderi işinin hızlanmasını sağlayacaktır. (Bildirim formu ve/veya faturası olmayan ürünler ozkankirtasiye.com.tr tarafından teslim alınmayacaktır.) 

İnternet yoluyla, Üyeliksiz verilen siparişlerde;

0 232 469 77 55' u arayarak iade talebi yapmanızı rica ederiz. (Müşteri Temsilcilerimizin sizden istediği bilgileri eksiksiz vermeniz gerekmektedir.)

İade talebinizin onaylanmasını müteakip müşteri temsilcimiz tarafından size bildirim yapılacaktır.


Telefonla, 0 232 469 77 55'dan verilen siparişlerde;

0 232 469 77 55' u arayarak Arıza Bildirim Menüsünden bildirim kaydı açtırmanızı rica ederiz. (Müşteri Temsilcilerimizin sizden istediği bilgileri eksiksiz vermeniz gerekmektedir.)

İade talebinizin onaylanmasını müteakip Müşteri Temsilcimiz tarafından size bildirim takip numarası verilecektir.

Talebinizin onaylanması sonrası size verilecek olan bildirim takip numarasını anlaşmalı kargo firmasına bildirerek karşı ödemeli olarak tarafımıza gönderebilirsiniz. (Bildirim Numarası olmayan ürünler kargo tarafından teslim alınmayacaktır.)

İade etmek istediğiniz ürünün faturası kurumsal ise, geri iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte göndermeniz gerekmektedir. İade faturası, kargo payı dahil edilmeden ( ürün birim fiyatı + KDV şeklinde ) kesilmelidir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri İADE FATURASI kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır.


“385 SAYILI VERGİ USUL KANUNU GENEL TEBLİĞİ UYARINCA YENİ UYGULAMA!”


"Eğer vergi mükellefi değilseniz, almış olduğunuz ürünü iade ederken elinizde bulunan firmamıza ait faturada ilgili iade bölümündeki bilgileri eksiksiz olarak doldurduktan sonra imzalayarak ürün ile birlikte bize geri göndermeniz gerekmektedir. Aksi takdirde iade işleminiz tamamlanmayacaktır."


1) Genel iade şartları aşağıdaki gibidir;

İade edilecek ürünler mutlaka ürüne ait orjinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır.

Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş (örnek: orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmış veya kargo koli bandı ile bantlanmış ürünler kabul edilmez) tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte orijinal fatura (sizdeki bütün kopyaları) ve sitemizden alacağınız Bildirim formunu göndermeniz gerekmektedir.

İade etmek istediğiniz ürün / ürünler ayıplı ise kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır. Bu durumda da sitemizden doldurduğunuz bildirim formunuzla birlikte ARAS Kargo ile gönderim yapmanız gerekir. Diğer durumlarda ise kargo ücreti size aittir.

Ürün seçiminde uyumsuzluk problemi yaşanabilecek ürünler için, mutlaka uyum konusunda teknik destek alarak sipariş vermelisiniz. Bu tip ürünlerin orijinal ambalajları açıldığında iade işlemleri mümkün olmamaktadır. (Örn : hafıza kartları, bilgisayar donanım ve yazılım ürünleri)

2) Özel Ürünler için iade şartları;

Ürün ekranında yer alan koruma bandı çıkarılmamış olmalıdır. Ekranda ve telefonun diğer yerlerinde çizik, hasar vs. olmamalıdır.

Bütün standart aksesuarları hasarsız ve tam olarak orijinal paketleri ile birlikte gönderilmelidir.

3) Diğer Ürünlerin iadesinde;

Niteliği itibariyle iade edilemeyecek ürünler ( ürünün arızalı veya ayıplı çıkması halleri dışında, açıldıktan sonra sağlık açısından tehlike arz edebilen ürünler örn : kullanım esnasında vücut ile birebir temas gerektiren ürünler, kulak içi veya kulak üstü kulaklık vs. ), tek kullanımlık ürünler, kopyalanabilir yazılım ve programlar, hızlı bozulan veya son kullanım tarihi geçen ürünlerin iadesi mümkün değildir.Aşağıdaki ürünlerin iade edilebilmesi, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır.

Her türlü yazılım ve programlar

DVD, VCD, CD ve kasetler

Taşınabilir bilgisayarlar

Bilgisayar ve kırtasiye sarf malzemeleri (toner, kartuş, şerit v.b)

ÖLÜ PİKSEL Hakkında

Sitemizden almış olduğunuz LCD monitör , TV ya da Notebook ürünlerinde ölü piksel olması durumunda uluslararası standartlar çerçevesinde değerlendirme yapılacaktır.

LCD Panel üretiminde pixel yapısına dayanan bir teknoloji kullanılmaktadır. Bu teknoloji yapısı gereği, ürünlerin üretimi aşamasında LCD Panel üzerinde “parlak nokta” ( Bright Dot ) veya karanlık/siyah nokta ( Dark Dot ) oluşabilmektedir. Monitör, üreticileri üretim sırasında oluşan bu noktaları, belirli adetin altında ve noktaların birbirine uzaklık değerinin belirli değerin altında kaldığı ve aksi belirtilmediği sürece “normal ürün” ( ayıplı olmayan ürün) olarak kabul etmektedirler. Bu konuda inceleme yapmaya ürünün yetkili servisi görevlidir.

İade İşlemleri

Gelen ürün öncelikle İade Bölümü tarafından incelenir, gerekir ise ürünün yetkili servisine yada tedarikçi firmaya test etmeleri için gönderilir. Yukarıdaki şartlara uygun ise iade işlemi başlatılır.

İade onaylandığında sistemimizdeki telefon numaranızdan firmamızın yetkilileri geri ödeme için sizinle irtibata geçerler.

Bu web sitesi LOCA YAZILIM BİLİŞİM TEK. LTD. ŞTİ. tarafından yazılmıştır.

geçerli kredi kartları